zlote technikum perspektywy 1 srebny medal ranking rzeszow technikum fb e dziennik YouTube

user_mobilelogo

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności.

Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.

Zrozumiałem
  • Sukces ZSKU
Zapraszamy na nasz Dzień Otwarty 25.04. Więcej informacji

Załącznik nr 2 do regulaminu udzielana

zamówień publicznych do 30 000 euro

                                                                                                                                  Rzeszów, dnia  04.01.2019r.

……………………………………………………..

        pieczątka zamawiającego

ZAPYTANIE OFERTOWE


                                                                                              

 

 

Wszyscy Wykonawcy

                                                                                             nazwa i adres wykonawcy         

  1. Zamawiający Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego 35-225 Rzeszów ul. Sucharskiego 4

                                                          nazwa Zamawiającego

zaprasza do złożenia oferty na:

  1. Przedmiot zamówienia: Dostawa środków czystości na 2019r.

Lp.

Nazwa towaru

 

Ilość

 

1.

Płyn Domestos 750ml

 

100szt

 

2.

Płyn uniw. Flor-5l.

 

35szt.

 

3.

Płyn do naczyń Ludwik 5kg.

 

50szt.

 

4.

Płyn do naczyń GOLD CYTRUS -5l

 

45szt.

 

5.

Mydło w płynie antybakteryjne  -5l.

 

40szt.

 

6.

WC Sanset 550g. butelka biała CLASSIC

 

410szt.

 

7.

PLEDGE przeciw kurzowi-250ml.

 

50szt.

 

8.

Ludwik  płyn do naczyń1l

 

30szt.

 

9.

Kostka WC zapach Domestos + zawieszka

 

45szt.

 

10.

Płyn do mycia szyb SPRAY Window -0,75l. -zielony

 

100szt.

 

11.

Ścierka do podłogi szara 60x90

 

65szt.

 

12.

Ścierka do podłogi biała 60x80

 

46szt.

 

13.

Ścierka domowa (3szt.)

 

70kp.

 

14.

Szczotka do zamiatania z tw. sztucz. 25cm. ELLIS,KONEX

 

40szt.

 

15.

Szczotka do zamiatania z włosia naturalnego 30 cm.

 

15szt.

 

16.

Worki na odpady -120l.- mocne

 

10rolek

 

17.

60l. op. 50 szt.-mocne

 

30rolek

 

18.

35l. op. 50 szt-moce

 

80rolek

 

19.

Rękawice gospodarcze/kuchenne  mocne, powlekane środkiem powstrzymującym rozwój bakterii i grzybów, wykonane z mieszanki kauczuku naturalnego,FIOLETOWE, STELLA

 

105par

 

20.

Płyn Vanish do dywanów- 500ml.

 

14szt.

 

21.

Silux  panele, drewno 500ml. do nabłyszczania

 

50szt.

 

22.

Pasta do podłóg Sidolux 750ml – płyn nabłyszczający kamień, drewno, panele

 

160szt.

 

23.

 Odświerzacz powietrz niebieski VOIGT VC 124 600ML.

 

10szt.

 

24.

Płyn do podłóg SIDOLUX   750ml. mycie panele, parkiet

 

18szt.

 

25.

CIF 500ml. mleczko

 

200szt.

 

26.

Mop średni sznurkowy SUPER LUX, BIAŁY

 

35szt.

 

27.

Papier toaletowy średniej klasy (mały) pak. po 64 rolek , makulatura , 2 warstwy , listkowany , dł. 48 m. -biały

 

30op.

 

28.

Papier toaletowy duże rolki pak. po 12 szt.

 

190op

 

29.

Ręcznik papierowy składany (op) zielony karton-20szt po 200 listków.

 

50op.

 

30.

Pasta do czyszczenia

zlewów SAMA 250g.

 

132szt

 

31.

Zmywak srebrny lub złoty  do teflonu

 

50szt

 

32.

Druciak spiralny maxi

 

60szt

 

33.

Miotła brzozowa

 

10szt.

 

34.

Rękawice lateksowe A100 szt

 

15op.

 

35.

Szczotka do zamiatania z włosia naturalnego 40cm

 

4szt.

 

36.

Proszek do prania –białego 3kg

 

11szt.

 

37.

Proszek do prania –kolor 3kg

 

12szt

 

38.

Płyn do dezynfekcji MANUSAN 500ml. Z dozownikiem

 

10szt.

 

39.

Płyn do płukania tkanin 4l

 

7szt.

 

40.

stetaż mopa płaskiego  40  cm. kieszeniowy

 

6szt

 

41.

Reklamówki średnie ok. 2,5 kg

 

30op.

 

42.

Serwetki białe gastronomiczne ząbkowane

 

15op

 

43.

Worki śniadaniowe 14x4x35N 1000szt.

 

10op.

 

44.

Worki do odkurzaczy ZELMER

49.4220,/49.4120 sawbag

 

10 op.

 

45.

Wiadro 10l.

 

5szt.

 

46.

Wiadro 14l. z wyciskaczem

 

10szt.

 

47.

Tabletki do wyparzarki do  zmiękczania wody TABS op.25kg.

 

20szt.

 

48.

Płym 1,5 l Flor

 

100szt.

 

49.

Płyn przeciw pleśni SAVO 500ml

 

5szt.

 

50.

Szufelka+zmiotka

 

10szt.

 

51.

Uchwyt na papier toaletowy -metalowy

 

10szt.

 

52.

Pojemnik na mydło w płynie 800-1000ml.

 

10szt.

 

53.

Miski plastikowe małe o średnicy 25-30cm,

 

10szt.

 

54.

Woreczki śniadaniowe 18x4x35-1000 szt.

 

10 op.

 

55.

Krążek barwiący wodę do spłuczki

 

70 szt.

 

56.

Reklamówki 5 kg.

 

10 op.

 

57.

SIDOLUX - płyn uniwersalny 1 l.

 

5 szt.

 

58.

Płyn do mycia naczyń Fairy 900ml.

 

12szt.

 

59.

Chusteczki uniwersalne      ( kuchenne) usuwa brud i tłuszcz – op. 72 szt.

 

10 op.

 

60.

PŁYN do udrażniania rur KRET 500g

 

20 szt.

 

61

Proszek do prania Bonux 7,5kg.

 

1.szt.

 

62.

Folia aluminiowa spożywcza 150m.

 

8 szt.

 

63.

Środek do czyszczenia CIF Power Carem 750ml.

 

10 szt.

 

64.

AJAX płyn 1 l. uniwersalny

 

94 szt.

 

65.

WC żel Bref 750

 

94 szt.

 

66.

WC żel Tytan 700g..

 

94 szt.

 

67.

Pasta wysokopołyskowa Agata 1L.

 

30 szt.

 

68.

Mop zapas paskowy midi

 

50 szt.

 

69.

Szczotka do WC zestaw

 

30 szt.

 

70.

Płyn do mycia szyb Window 5,l. zapas

 

15szt.

 

71.

Pojemnik plastikowy z pokrywą 90l.

 

10szt.

 

72.

Kosz uchylny plastik 15l.

 

10szt.

 

73.

Nakładka Kieszonkowa na mopa 40 cm. bawełna

 

5 szt.

 

74.

Płyn flor  do paneli – 1 lL.

 

10szt.

 

75.

Odświeżacz powietrza

Air Wick Elektrical 19 ml. zestaw

 

6 szt.

 

76.

Spray do czyszczenia CILT BANG 750ml. (do kuchni)

 

15szt.

 

77.

Zestaw do zamiatania  kpl. (szufelka + zmiotka) typu leniuch

 

5szt.

 

78

Szczotka ryżowa drewniana na gwint

 

5 szt.

 

79

Kij  drewniany z gwintem 150 cm.

 

30szt.

 

80

Ścierka z mikrofilbry  32x32 uniwersalna

 

20szt.

 

81

Aktywna piana do mycia 600ml. Cillit Bang do łazienki

 

10szt.

 

82

Odświeżacz powietrza BRISE GLADE 300ml.

 

8szt.

 

83

Serwetki kolorowe okolicznościowe op. SKŁADANE A-20, KOLORY PASTELOWE

 

20 szt.

 

84

Rękaw do pieczenia mięsa -3m.

 

30szt.

 

85

Płyn PUR 900 ml. do naczyń

 

20szt.

 

86

Ręcznik papierowy składany (op) biały karton-20szt. x 200 listków

 

50op.

 

87

Nakładka Mopa płaski cliper bawełna 50cm

 

20 szt.

 

88

Pojemnik zamykany na papier toaletowy duży  fi 18

 

10 szt.

 

89

Vanish proszek do dywanów- 650g.

 

10 szt.

 

 

  1. Wymagania dotyczące:

- terminu wykonania zamówienia: od 11.01.2019r. do 31.12.2019r,

- terminu płatności: 14 dni od wystawienia faktury VAT,

- otwarcie ofert: 11.01.2019r.  godz. 12:15 – gabinet dyrektora ZSKU

- kryteria oceny ofert: cena 100%

- innych warunków realizacji zamówienia: ilość zamawianych poszczególnych asortymentów może ulec zmianie.

  1. Miejsce i termin złożenia oferty: Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie                    ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów pokój nr 18 -sekretariat do dnia 11.01.2019r. do godz.  12:00.Oferta winna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią, opatrzona napisem ; Dostawa środków czystości na 2019r.

                                                                                ………………………………………………………………..

                                                                                                                        Podpis i pieczęć Dyrektora

                                                                                                                                      

                                                                                                                                   

    Załącznik nr 3 do regulaminu udzielana

zamówień publicznych do 30 000 euro

                                                                                                                                     Rzeszów,………………..r.

TREŚĆ OFERTY

Nazwa wykonawcy ...................................................................................................................................................................................

 wykonawcy…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

NIP……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...

Regon …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Nr rachunku bankowego…………………………………………………………………………………………………………………………………….

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia ……………………………………………………………………………………………………..

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Oferuję wykonanie zamówienia na następujących warunkach:

Lp.

Nazwa towaru

 

Ilość

Cena netto za 1 szt/op/kp.

Wartość netto

            Wartość

VAT

Cena jednostkowa brutto

Wartość

brutto

1.

Płyn Domestos 750ml

 

100szt

         

2.

Płyn uniw. Flor-5l.

 

35szt.

         

3.

Płyn do naczyń Ludwik 5kg.

 

50szt.

         

4.

Płyn do naczyń GOLD CYTRUS -5l

 

45szt.

         

5.

Mydło w płynie antybakteryjne  -5l.

 

40szt.

         

6.

WC Sanset 550g .butelka biała CLASSIC

 

410szt.

         

7.

PLEDGE przeciw kurzowi-250ml.

 

50szt.

         

8.

Ludwik płyn do naczyń 1l.

 

30szt.

         

9.

Kostka WC zapach Domestos + zawieszka

 

45szt.

         

10.

Płyn do mycia szyb SPRAY Window -0,75l. -zielony

 

100szt.

         

11.

Ścierka do podłogi szara 60x90

 

65szt.

         

12.

Ścierka do podłogi biała 60x80

 

46szt.

         

13.

Ścierka domowa (3szt.)

 

70kp.

         

14.

Szczotka do zamiatania z tw. sztucz. 25cm. ELLIS,KONEX

 

40szt.

         

15.

Szczotka do zamiatania z włosia naturalnego 30 cm.

 

15szt.

         

16.

Worki na odpady -120l.- mocne

 

10rolek

         

17.

60l. op. 50 szt.-mocne

 

30rolek

         

18.

35l. op. 50 szt-moce

 

80rolek

         

19.

Rękawice gospodarcze/kuchenne  mocne, powlekane środkiem powstrzymującym rozwój bakterii i grzybów, wykonane z mieszanki kauczuku naturalnego,FIOLETOWE, STELLA

 

105par

         

20.

Płyn Vanish do dywanów- 500ml.

 

14szt.

         

21.

Silux  panele, drewno 500ml. do nabłyszczania

 

50szt.

         

22.

Pasta do podłóg Sidolux 500ml – płyn nabłyszczający kamień, drewno, panele

 

160szt.

         

23.

 Odświerzacz powietrz niebieski VOIGT VC 124 600ML.

 

10szt.

         

24.

Płyn do podłóg SIDOLUX   750ml. mycie panele, parkiet

 

18szt.

         

25.

CIF 500ml. mleczko

 

200szt.

         

26.

Mop średni sznurkowy SUPER LUX, BIAŁY

 

35szt.

         

27.

Papier toaletowy średniej klasy (mały) pak. po 60rolek , makulatura , 2 warstwy , listkowany , dł. 48 m. -biały

 

30 op.

         

28.

Papier toaletowy duże rolki pak. po 12 szt.

 

190op

         

29.

Ręcznik papierowy składany (op) zielony karton-20szt po 200 listków.

 

50op.

         

30.

Pasta do czyszczenia

zlewów SAMA 250g.

 

132szt

         

31.

Zmywak srebrny lub złoty  do teflonu

 

50szt

         

32.

Druciak spiralny maxi

 

60szt

         

33.

Miotła brzozowa

 

10szt.

         

34.

Rękawice lateksowe A100 szt

 

15op.

         

35.

Szczotka do zamiatania z włosia naturalnego 40cm

 

4szt.

         

36.

Proszek do prania –białego 3kg

 

11szt.

         

37.

Proszek do prania –kolor 3kg

 

12szt

         

38.

Płyn do dezynfekcji MANUSAN 500ml. Z dozownikiem

 

10szt.

         

39.

Płyn do płukania tkanin 4l

 

7szt.

         

40.

stetaż mopa płaskiego  40  cm. kieszeniowy

 

6szt

         

41.

Reklamówki średnie ok. 2,5 kg

 

30op.

         

42.

Serwetki białe gastronomiczne ząbkowane

 

15op

         

43.

Worki śniadaniowe 14x4x35N 1000szt.

 

10op.

         

44.

Worki do odkurzaczy ZELMER

49.4220,/49.4120 sawbag

 

10 op.

         

45.

Wiadro 10l.

 

5szt.

         

46.

Wiadro 14l. z wyciskaczem

 

10szt.

         

47.

Tabletki do wyparzarki do  zmiękczania wody TABS op.25kg.

 

20szt.

         

48.

Płyn 1,5 l. Flor

 

100szt.

         

49.

Płyn przeciw pleśni SAVO 500ml

 

5szt.

         

50.

Szufelka+zmiotka

 

10szt.

         

51.

Uchwyt na papier toaletowy -metalowy

 

10szt.

         

52.

Pojemnik na mydło w płynie 800-1000ml.

 

10szt.

         

53.

Miski plastikowe małe o średnicy 25-30cm,

 

10szt.

         

54.

Woreczki śniadaniowe 18x4x35-1000 szt.

 

10 op.

         

55.

Krążek barwiący wodę do spłuczki

 

70 szt.

         

56.

Reklamówki 5 kg.

 

10 op.

         

57.

SIDOLUX - płyn uniwersalny 1 l.

 

5 szt.

         

58.

Płyn do mycia naczyń Fairy 900ml.

 

12szt.

         

59.

Chusteczki uniwersalne      ( kuchenne) usuwa brud i tłuszcz – op. 72 szt.

 

10 op.

         

60.

PŁYM do udrażniania rur KRET 500g.

 

20 szt.

         

61

Proszek do prania Bonux 7,5kg.

 

1.szt.

         

62.

Folia aluminiowa spożywcza 150m.

 

8 szt.

         

63.

Środek do czyszczenia CIF Power Carem 750ml.

 

10 szt.

         

64.

AJAX płyn 1 l. uniwersalny

 

94 szt.

         

65.

WC żel Bref 750

 

94 szt.

         

66.

WC żel Tytan 700g..

 

94 szt.

         

67.

Pasta wysokopołyskowa Agata 1L.

 

30 szt.

         

68.

Mop zapas paskowy midi

 

50 szt.

         

69.

Szczotka do WC zestaw

 

30 szt.

         

70.

Płyn do mycia szyb Window 5 l. zapas

 

15 szt.

         

71.

Pojemnik plastikowy z pokrywą 90l.

 

10szt.

         

72.

Kosz uchylny plastik 15l.

 

10szt.

         

73.

Nakładka Kieszonkowa na mopa 40 cm. bawełna

 

5 szt.

         

74.

Płyn flor  do paneli – 1 lL.

 

10szt.

         

75.

Odświeżacz powietrza

Air Wick Elektrical 19 ml. zestaw

 

6 szt.

         

76.

Spray do czyszczenia CILT BANG 750ml. (do kuchni)

 

15szt.

         

77.

Zestaw do zamiatania  kpl. (szufelka + zmiotka) typu leniuch

 

5szt.

         

78

Szczotka ryżowa drewniana na gwint

 

5 szt.

         

79

Kij  drewniany z gwintem 150 cm.

 

30szt.

         

80

Ścierka z mikrofilbry  32x32 uniwersalna

 

20szt.

         

81

Aktywna piana do mycia 600ml. Cillit Bang do łazienki

 

10szt.

         

82

Odświeżacz powietrza BRISE GLADE 300ml.

 

8szt.

         

83

Serwetki kolorowe okolicznościowe op. SKŁADANE A-20, KOLORY PASTELOWE

 

20 szt.

         

84

Rękaw do pieczenia mięsa -3m.

 

30szt.

         

85

Płyn PUR 900 ml. do naczyń

 

20szt.

         

86

Ręcznik papierowy składany (op) biały karton-20szt. x 200 listków

 

50op.

         

87

Nakładka Mopa płaski cliper bawełna 50cm

 

20 szt.

         

88

Pojemnik zamykany na papier toaletowy duży  fi 18

 

10 szt.

         

89

Vanish proszek do dywanów- 650g.

 

10 szt.

         
 

RAZEM WARTOŚĆ

             

Wartość netto ……………………………………………………..

Podatek VAT …………………………………………………………

Wartość zamówienia  brutto…………………………………………………………..

Oferuję wykonanie zamówienia na następujących warunkach:

- termin wykonania zamówienia ………………………………………………………………………………………

- termin płatności ……………………………………………………………………………………………………………..

Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i zobowiązuję się go wykonać na wyżej wskazanych warunkach.

Oświadczam, że dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

DNIA …………………………………………..                                ……………………………………………………………………………………

                                                                                              Podpis osoby wykonawcy  lub osoby upoważnionej

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30000 euro

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów, reprezentowanym przez Dyrektora
  • kontakt z inspektorem ochrony danych możliwy jest pod adresem e – mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub korespondencyjnie na adres administratora
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:

Dostawa środków czystości na 2019r

 

odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych; 

  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano,
    a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie
    obowiązującego prawa.;
  • Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania
    danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia poniżej 30 000 euro.;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
    zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
    danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 

 

Do podpisywanej umowy:

Oświadczam, że1 :

 1) wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu

 ________________________________________                                                                                       Data, podpis i pieczęć wykonawcy lub osoby upoważnionej

2) Oświadczam, że: zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną z art. 13 RODO, zamieszczoną w ogłoszeniu

                                                        

                                                                    ________________________________________

                                                                                                                                                                                        Data, podpis i pieczęć wykonawcy lub osoby upoważnionej

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 1 W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO, treści oświadczenia wykonawc

 

 

 

 

 

 

 

projekt umowy

Umowa nr

zawarta w dniu  r.  w Rzeszowie , pomiędzy Gminą Miasto Rzeszów                                                               ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszów

NIP 813-00-08-613

Odbiorca Faktury - płatnik- Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego ul. Sucharskiego 4,                                                  35-225 Rzeszów

reprezentowanym przez: mgr Bogdana Rączy – Dyrektora Szkoły

zwanym dalej Zamawiającym

a,

 reprezentowaną przez:

zwanym dalej Wykonawcą

  • §1.
  1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa środków czystości na potrzeby Zamawiającego zgodnie z asortymentem określonym w formularzu asortymentowo-cenowym zawartym w ofercie z dnia ……………..r. stanowiącym załącznik do umowy.
  2. Dopuszcza się możliwość przesunięcia ilości środków czystości pomiędzy poszczególnymi asortymentami oraz dostawę artykułów nie zawartych w formularzu asortymentowo – cenowym , których nie można było przewidzieć a są niezbędne do utrzymania czystości w obiektach Zamawiającego.
  • §2.
  1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy sukcesywnie, własnym transportem, na własne ryzyko i na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami.
  2. Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo , na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego faksem lub telefonicznie .
  3. Zamawiający za każdym razem będzie określał asortyment towaru oraz jego ilości.
  4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówione środki czystości na adres siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili otrzymania zamówienia.
  5. Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00.

6.Przedmiot dostawy musi być nowy, posiadać oryginalne fabryczne opakowanie, wolny od wad, dopuszczony do obrotu oraz posiadać aktualny termin ważności.

  1. Zamawiający nie dopuszcza dostawy produktów zamiennych innych niż zawartych w formularz asortymentowo-cenowym zawartym w ofercie z dnia ……………….r.
  2. Dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj).
  3. Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia zwrotu i wymiany towarów, nie spełniających

wymagania  określone w niniejszej umowie lub uszkodzonych w wyniku transportu na własny koszt.

  • §3.

Wymagania stawiane Wykonawcy:

  1. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie umowy.
  2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu umowy.
  3. Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji umowy, rozumianą jako staranność profesjonalna w działalności objętej przedmiotem niniejszej umowy.
  4. Wykonawca wyda przedmiot umowy zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem.
  • §4.

Wykonawca nie ma prawa powierzyć wykonania umowy osobie, bądź w całości, bądź w części bez pisemnej zgody Zamawiającego.

  • §5.

Osobą odpowiedzialną za realizację przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy jest

………………………….     …………………… .

  • §6.
  1. Wartość przedmiotu netto ………………. zł.

VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami  ………………… zł.                                                                            

Wartość brutto ……………………………..zł. słownie……………………………………………

zgodnie z otrzymaną ofertą stanowiącą integralną część niniejszej

umowy.

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian ilościowych w stosunku do wielkości zapotrzebowań określonych w zapytaniu ofertowym w związku z czym wartość umowy może  ulec  zmianie  w  zależności od wielkości dostaw do Zamawiającego, uwzględniając jego bieżące potrzeby.
  2. Zamawiający ma prawo nie wykonać w okresie trwania umowy całej ilości zaplanowanych dostaw, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu prawo dochodzenia odszkodowania z tytułu utraconych korzyści.
  • §7.
  1. Należność za dostarczone środki czystości będzie płatna w terminie 14 dni od dostarczenia faktury Zamawiającemu
  2. Wartość poszczególnych dostaw będzie wyliczona przy zastosowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie.
  3. Zapłata za dostarczone środki czystości, nastąpi w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy.
  4. 2. Faktury będą wystawiane zgodnie z poszczególnymi zamówieniami i doręczane bezpośrednio do siedziby Zamawiającego o treści:

   Nabywca

Gmina Miasto Rzeszów

  1. Rynek 1

35-064 Rzeszów

NIP 8130008613

Odbiorca faktury-płatnik

 

Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego

  1. Sucharskiego 4
    • Rzeszów

Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem VAT.

 

  • §8.
  1. Środki czystości objęte przedmiotem umowy będą posiadały co najmniej roczny okres przydatności do użytku.
  2. W przypadku ujawnienia wad jakościowych dostarczonych środków czystości, których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi o tym fakcie wykonawcę pisemnie.
  3. Wykonawca w terminie 48 godzin od zgłoszenia wady, dokona wymiany wadliwego towaru na wolny od wad.
  • §9.
  1. W razie nienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązany jest do na rzecz Zamawiającego następujących kar umownych :
  2. a) za nieterminowe dostarczenie przedmiotu umowy w wysokości 2% wartości nie dostarczonej partii towaru za każdy dzień zwłoki.
  3. b) za zwłokę w wymianie towaru wadliwego na wolny od wad w wysokości 2% wartości towaru dostarczonego z wadami, za każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na wymianę środka czystości.

Powyższe kary umowne płatne będą w terminie 14 dni od otrzymania przez Wykonawcę wezwania do ich zapłaty.

  1. Za zwłokę w zapłacie faktury Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe
  2. W przypadku odstąpienia od umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wykonaną, potwierdzoną przez Zamawiającego część umowy.
  • §10.

 Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie jednego miesiąca poprzedzającym pisemnym zawiadomieniem Wykonawcy.

  • §11.

Umowa została zawarta na czas określony od dnia …………………do ……………………..r.

  • §12.
  1. We wszystkich sporach nieuregulowanych w niniejszej umowie, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
  2. Wszelkie problemy oraz sprawy wynikające z umowy, dla których strony nie znajdą polubownego rozwiązania rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  3. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

Zamawiający:                                                                                       Wykonawca:

Do pobrania:
Pobierz plik (Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Dostawa środków czystości na 2019.docx)Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Dostawa środków czystości na 2[Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Dostawa środków czystości na 2019]12 kB

Kontakt

Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego

ul. mjr H. Sucharskiego 4

35-225 Rzeszów


[email protected] 

logo epuap

facebooklogo bip

 

Telefony

sekretariat główny 17 748-12-00
sekretariat szkół młodzieżowych i wieczorowych 17 748-12-04
sekretariat szkół dla dorosłych, KKZ, kursy 17 748-12-06
 
internat 17 748-11-85
kierownik internatu 17 748-12-17
 
księgowość 17 748-12-11
księgowość - zakwaterowanie i żywienie 17 748-12-10
główny księgowy 17 748-12-12
fax: 17 748-19-33
 

Mapa dojazdu