Internat ZSKU

O nas Kontakt Położenie i dojazd Warunki lokalowe Oferta internatu Kadra Aktualności Opłaty Nabór do internatu Galeria

O nas

INTERNAT ZSKU
ul. Sucharskiego 4
35-225 Rzeszów

W naszym internacie może zamieszkać 248 osób. Oferujemy pokoje 2- ,3- oraz 4- osobowe z pełnym wyposażeniem. W niektórych pokojach znajdują się umywalki z lustrem, we wszystkich duże szafy, wygodne łóżka, biurko, w budynku jest bezprzewodowy Internet. Do dyspozycji mieszkańców jest również kuchnia z dwoma lodówkami wyposażona w kuchenkę z piekarnikiem, czajnik elektryczny, toster, opiekacz, a także garnki, patelnie, talerze, kubki i stolnicę. W internacie jest także suszarka na pranie, żelazko i deska do prasowania.

Kadra wychowawcza to osoby z wyższym kierunkowym wykształceniem. Młodzież ma zapewnioną 24-godzinną opiekę przez 5 dni w tygodniu (od godz. 16:00 w niedzielę do godz. 19:00 w piątek) .

Wychowawcy internatu to osoby życzliwe, kompetentne, ukierunkowane na indywidualne potrzeby podopiecznych. Otaczają opieką, udzielają wsparcia, starają się stwarzać optymalne warunki do wszechstronnego rozwoju wychowanka – zarówno w sferze intelektualnej, emocjonalnej jak i fizycznej.

2. Kontakt

Internat ZSKU ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów, e-mail: [email protected]

3. Położenie i dojazd

Budynek położony jest wśród terenów zielonych obok Parku Sybiraków. W pobliżu znajdują się sklepy spożywcze (Biedronka, Stokrotka, Lidl), a także galeria handlowa Nowy Świat.

Autobusy nr 6, 17, 19, 24, 30, 32, 36.

4. Warunki lokalowe

  • internat jest 5-kondygnacyjny: parter + 4 piętra,
  • obiekt jest monitorowany oraz wyposażony w system przeciwpożarowy,
  • na parterze znajduje się duża świetlica z telewizorem i stołem do ping-ponga oraz mała świetlica ze stołem bilardowym,
  • na II, III i IV piętrze znajdują się pokoje cichej nauki,
  • pokoje mieszkalne są 2-,3- i 4- osobowe.

5. Oferta internatu

  • fachową opiekę pedagogiczną we współpracy z rodzicami (opiekunami prawnymi) oraz ze szkołami (do których wychowankowie uczęszczają),
  • całodzienne, smaczne i zdrowe wyżywienie,
  • sprzyjające warunki do nauki i wypoczynku,
  • właściwe warunki sanitarno-higieniczne,
  • bezprzewodowy Internet,
  • możliwość korzystania ze szkolnej biblioteki, a także z podręcznego księgozbioru internatu (encyklopedie, leksykony, słowniki, atlasy, opracowania dla maturzystów itp.),
  • możliwość korzystania, w określonych godzinach, z hali sportowej oraz boisk,
  • pomoc nowym wychowankom w adaptacji do nowego środowiska poprzez indywidualne rozmowy i zajęcia integracyjne,
  • pomoc w samokształceniu i organizowaniu nauki własnej,
  • A także:
  • organizuje imprezy okolicznościowe m.in. powitanie klas pierwszych, dzień ziemniaka, andrzejki, mikołajki, wieczór wigilijny, walentynki, turniej piłki nożnej, pożegnanie maturzystów oraz
  • oferuje wycieczki, wyjścia na imprezy sportowe, do instytucji kultury, na spotkania z ciekawymi ludźmi, lodowisko itp.
    • Wszyscy wychowankowie zameldowani są w internacie na pobyt czasowy. Istnieje możliwość korzystania z porad lekarza rodzinnego i lekarzy specjalistów w ZOZ MSWiA przy ul. Krakowskiej 16, na zasadach ustalonych przez NFZ.

6. Kadra

  • mgr Barbara Charkiewicz – kierownik
  • mgr Anna Bachórz – wychowawca
  • mgr Gabriela Majcher – wychowawca
  • mgr Kinga Rajchel – wychowawca
  • mgr Dorota Rzepka – wychowawca
  • mgr Edyta Świeboda - wychowawca
  • mgr Izabella Żak – wychowawca

7. Aktualności

Kwaterowanie do internatu 2024/2025

Kwaterujemy 1 września 2024 od godz. 15:30
W godzinach 15:30 – 16:30 kwaterowanie nowych mieszkańców internatu o nazwiskach zaczynających się od liter A-Ł.
W godzinach 16:30 – 17:30 kwaterowanie nowych mieszkańców internatu o nazwiskach zaczynających się od liter M-Z.
17:00 spotkanie rodziców/opiekunów nowoprzyjętych mieszkańców internatu. Prosimy o obecność jednego rodzica/opiekuna.
18:00 – 21:00 kwaterowanie dotychczasowych wychowanków.
W tym dniu nie ma wyżywienia.
WAŻNE!
Każdy wychowanek zobowiązany jest do dostarczenia w dniu kwaterowania oświadczenia dotyczącego opłat. Dokument do pobrania na stronie https://zsku.rzeszow.pl/internat/ w zakładce: opłaty.
PIERWSZOKLASISTO!
Do internatu zabierz z domu:
– przybory toaletowe oraz klapki pod prysznic,
– pościel (kołdra, poduszka), bieliznę pościelową i koc,
– obuwie zmienne np. klapki,
– talerz, miseczkę, kubek i sztućce do użytku w pokoju,
– leki, które zażywasz na stałe oraz leki dostępne bez recepty np. przeciwbólowe gdyż internacka apteczka nie jest w nie wyposażona,
– worki na śmieci 60 l.
WAŻNE!
Opłaty prosimy regulować do 15. dnia każdego miesiąca na konto szkoły (numer konta podany jest na stronie https://zsku.rzeszow.pl/internat/ w zakładce: opłaty).

Nabór do internatu na rok szkolny 2024/25

Nabór do Internatu Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie na rok szkolny 2024/2025 odbywa się w formie elektronicznej poprzez platformę Vulcan w „Aplikacji Nabór – Kanał Kandydata”.  Zapisy od godz. 13:00, 19 VII pod adresem: https://portal.vulcan.net.pl/jst/rzeszowprojekt/rejestr.aspx

Nabór trwa do 26 VII do godz. 15:00

Wszyscy obecni mieszkańcy internatu ZSKU – zarówno uczniowie Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie, jak i uczniowie innych szkół zobowiązani są do złożenia deklaracji kontynuacji pobytu (załącznik poniżej) w terminie: 13 V 2024 od godz. 8:00 – 24 V 2024 do godz. 15:00. Deklaracje należy złożyć osobiście u kierownika placówki w pokoju nr 19.

Otwarcie strony dla rodziców i rejestracja nowych kandydatów przystępujących do naboru odbędzie się 19 VII 2024 o godz. 13:00 i zakończy się 26 VII o godz. 15:00. Nowi kandydaci do internatu podlegają rekrutacji elektronicznej za pośrednictwem platformy Vulcan.

Publikacja listy kandydatów przyjętych do internatu na rok szkolny 2024/2025 nastąpi 9 VIII 2024 o godz.12:00

Podanie do internatu (plik do pobrania) Wniosek 2024-2025

8. Opłaty

Opłaty za listopad 2024 (prosimy regulować opłaty do 15. dnia każdego miesiąca)

19 dni x 19 zł (stawka żywieniowa dzienna) = 361 zł

Łącznie (wyżywienie + zakwaterowanie) = 461 zł

Opłata za zakwaterowanie – 100 zł
Dzienna stawka żywieniowa – 19 zł

Numer konta 90 1020 4391 0000 6202 0187 3439

W tytule przelewu należy wpisać: opłata za WYŻYWIENIE i ZAKWATEROWANIE w internacie za … (wpisać nazwę MIESIĄCA) oraz IMIĘ i NAZWISKO DZIECKA.

Oświadczenie dot. opłat oraz zwrotu nadpłaty Oswiadczenie dot. opłat

ZGŁASZANIE NIEOBECNOŚCI

Jeśli zachorujesz bądź nie będziesz mógł przyjechać do internatu po weekendzie, zadzwoń aby odpisać zwrot kosztów wyżywienia, telefony do internatu:

17 748 12 18,

17 748 11 78,

17 748 11 85

Do domu wyjeżdżasz w piątek do godziny 19:00, przyjeżdżasz w niedzielę od godz. 16:00 lub w poniedziałek. W niedzielę nie ma wyżywienia.

Dbaj o powierzony sprzęt oraz miejsce, w którym będziesz mieszkał gdyż koszt naprawy lub odkupienie zniszczonego wyposażenia obciąży  Twoich rodziców/opiekunów. W pokoju, w którym zamieszkasz czeka na Ciebie wydzielone miejsce do nauki i wypoczynku. Mamy nadzieję, że wykorzystasz warunki i czas w internacie do nauki. Jeśli będziesz chciał(-a) odpocząć lub aktywnie spędzić czas wolny, możesz skorzystać z oferty zajęć dodatkowych oraz urządzeń sportowo-rekreacyjnych znajdujących się na terenie szkoły i internatu.

9. Nabór - dokumenty do pobrania

Szanowni rodzice/ opiekunowie!

W roku szkolnym 2024/2025 obowiązują następujące zasady rekrutacji do internatu.

1. Wszyscy obecni mieszkańcy internatu ZSKU, zarówno uczniowie Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie, jak i uczniowie innych szkół zobowiązani są do złożenia deklaracji kontynuacji pobytu (załącznik poniżej) w terminie: 13 V 2024 godz. 8:00 do 24 V 2024 godz. 15:00. Deklarację należy złożyć u kierownika placówki w pokoju nr 19.

2. Nabór do Internatu Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie na rok szkolny 2024/2025 odbywa się w formie elektronicznej poprzez platformę Vulcan w:  Aplikacja Nabór – Kanał Kandydata. Zapisy od godz. 13:00 19 VII pod adresem: https://portal.vulcan.net.pl/jst/rzeszowprojekt/rejestr.aspx

Nabór trwa do godz. 15:00 26 VII 2024.                                                                                                                             

3. Zasady rekrutacji i harmonogram naboru.

Do pobrania:

10. Galeria